A Pinterest megjelenését követően hihetetlen sebességgel vált egyre népszerűbbé az internetezők körében, és azóta sem lassul, sőt még most is többen építik be weboldalukba a Pin it gombot, mint a Like-ot.
Két hónap hanyagolás után tegnap visszatértem a Pinterestre, ahol újdonságként néhány titkos tábla fogadott. Ezeknek a lényege, hogy csak a létrehozója, illetve meghívott emberek láthatják. Hazánkban nem jellemző, de a tengerentúlon a márkák felismerték a Pinterestben rejlő lehetőségeket, nyereményjátékokat és versenyeket szerveznek oda, így növelve tovább tábláik látogatottságát. Hogy viszonozza mindezt a Pinterest?
Néhány nappal ezelőtt bemutatta a titkos táblákat, amely igazán márkabarát kezdeményezésnek nevezhető. Ez ugyanis lehetővé teszi, hogy a márkák leleplezés előtt szépen kidolgozzák, tökéletesítsék tábláikat. Így módosítható a pinek URL címe, ami visszavezeti a felhasználókat a márka weboldalára. Apróságnak tűnik, de mégis nagyon fontos lépés a Pinterest életében.
Amellett sem mehetek el szó nélkül, hogy a személyes felhasználók számára is elég csábító lehet a titkos tábla, így ugyanis bennfentes kis társaságokat alakíthatnak ki barátaikkal. Ez persze nem lehet célja a Pinterestnek, hiszen nem segíti elő a virális terjedést, de növelheti az oldalon eltöltött időt és aktivitást.